En fredagkväll i Sundsvall

Så där ja, så var arbetsvecka nummer två till ända. Tänk att jag redan klarat av två veckor på nya jobbet. Tiden går fort när man har roligt. Men jag har ett problem, ett stort. Jag är så otroligt trött. Det blir nästan outhärdligt på jobbet ibland, så svårt att hålla sig vaken. Skulle verkligen behöver något supertips på vad jag ska göra för känna mig piggare. Eller så får jag helt enkelt gå och lägga mig tidigare på kvällen. Hmm, så får det bli. Nästa veckan ska jag gå och lägga mig senast klockan tio. Undrar om jag kommer att lyckas med det?

Men nu är det i alla fall fredagkväll och jag har två sovmorgnar att vänta, härligt. Just nu sitter jag och slökollar på tv hemma hos mamma i Sundsvall efter en snöig bilfärd från Gävle.

I morgon väntar dop. Kusinbarnet Arvid ska nu döpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0