Nedräkning

Nu är det 14 arbetsdagar kvar. Det känns faktiskt ganska konstigt måste jag medge. Men inte konstigt på ett negativt sätt. Som jag så många gånger redan har nämnt så ser jag det här som den förändring jag så länge efterfrågat men inte kunnat, eller vågat rättare sagt, genomföra. Nu är det dags att ta steget och lämna det trygga och kända och möta den okända framtiden.

Redan nu den 19 januari börjar jag plugga, trots att jag ännu inte "suttit av" min tid på jobbet. Men det ska nog gå att köra studier och jobb samtidigt, det rör sig ju iaf bara om två veckor. Hursomhelst, jag är riktigt peppad inför att börja studera igen. Här ska ges järnet :)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Spännande! Lycka till!

2009-01-13 @ 00:16:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Jullan

Härligt! Studentlivet är ju speciellt. Slitigt men roligt och utvecklande!:) Vad ska du läsa?

2009-01-13 @ 10:02:28
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0