Färdig

Så var äntligen pm nummer ett färdigskrivet. Jag säger som Gert Fylking: Äntligen! Det var verkligen i sista minuten för i morgon förmiddag är det inlämningsdags och muntlig redovisning. Om vi fattat uppgiften rätt eller inte återstår förstås att se men vi har iaf gjort så gott vi kunnat. Det blir jag som själv får stå för den muntliga redovisningen i morgon. Min studiekollega har pga av snöovädret vissa svårigheter att ta sig från Jämtland. I morse var jag riktigt kaxig och tyckte att självklart kommer jag att klara presentationen. Just nu är det inte lika självklart och antagligen ännu mindre självklart imorgon. Det är inte roligt med presentationer även om jag trots genom åren fått större erfarenhet. Blir jag tillräckligt nervig börjar knäna att skaka. Som tur är brukar ingen annan märka det iaf. Men håll tummarna för mig imorgon mellan 10-12 så vore jag tacksam :)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Lovar...

Lycka till!

2009-02-09 @ 00:44:07
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0