Drömmar bort


Maldiverna. Bild lånad från expressen.se

Just nu är det kallt här i Sundsvall. Riktigt kallt. Och även om det är strålande vackert med solen som sprider sin glans i den vita glittrande snön så är det... ja just det, kallt, riktigt kallt. Så därför passar det väl ganska bra just nu att drömma sig bort till ett varmare klimat, varför inte Maldiverna? Tänk att ligga där i sanden och titta ut över det klara turkosa vattnet. Tänk att ta ett dopp i det varma vattnet (och tänk att det inte finns hajar). Skulle det inte kännas härligt? Där försvann jag in i drömmen tusentals mil bort och såg den ljuva stranden framför mig. Vilken tur att man kan drömma. Vilken tur att drömmar är helt kostnadsfria. Så dröm, dröm bort den kalla vintern vars frostiga vindar biter i kinder och näsa. Dröm.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Oj, ja... jag drömmer för fullt! Längtar till sommaren!

2009-02-02 @ 23:17:31
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag delar din dröm om sol & värme :-))

Må så gott :-))

2009-02-03 @ 08:11:09
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0