Snart slut...

på sommarlovet. På måndag är det dags att söka sig tillbaka till universitetet och studier i journalistik. Det känns nog lite konstigt efter all denna ledighet. Jag är definitivt blivit tidsbortskämd efter denna sommar. Hur ska man orka komma upp i tid på morgen? Det börjar helt klart bli dags att vända tillbaka på dygnet igen. Inga fler nätter med photoshopp och bloggning. Ingen sovmorgon mer. Usch, fy och stön! Men det det kommer säkert att gå bra. Jag har ju trots allt jobbat i ganska många år och faktiskt tagit mig upp i tid, nåja iaf inom flextidens ramar :).

I morgon bär det av till Stockholm med partypinglorna för shopping, nöjen och tjejmil (för de som inte är fotskadade vill säga). Undrar bara vilken form partypinglorna är? Det ryktas om förkylningar. Hoppas, hoppas att alla lyckas kurera sig och är redo för helgen.

Kommentarer
Postat av: zaida

ojj vad ni börjar seent ..

2009-08-26 @ 18:29:11
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Partypingla

Tur du har ngt att skylla på, men jag hoppas du kanske kan gå med mig iallafall. Ses i morgon! Jag saknar en bild ;)

2009-08-26 @ 20:48:58
Postat av: MissStorm

Ha så roligt i Shtlm!



Och hur är det fatt med prickarna? Dags för en uppdatering om deras status tror jag. :)

2009-08-26 @ 22:12:30
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0