Sol, sol, sol

Idag är det strålande solsken och inte fullt lika kallt som igår. Men kan jag njuta av det? Nädå, idag blir det bara att stanna inne (med undantag av Troys kisspauser förstås). På dagens schema står plugga, plugga och plugga. Vill verkligen inte men måste definitivt.

Jag är just nu lite less på att hela tiden göra grupparbeten i skolan. Det är absolut inget fel på den grupp jag är med i just nu, den är helt enkelt toppen. Men det skulle verkligen vara kul att få göra ett enskilt arbete, förutom tentan. Att helt och hållet själv få planera jobb och tid skulle faktiskt just nu vara ytterst inspirerande. Jag är ju trots allt van att jobba enskild på förra jobbet och jag saknar det faktiskt. Grupparbete är kul och givande men ibland vill jag bara jobba ensam. Ja, ja, bit nu ihop Veronica och fokusera på dagens pluggning.

Ha en bra söndag och njut av vårvädret :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så härligt med Solen =)

2009-04-19 @ 12:22:30
Postat av: sofie

det är så härligt med Solen =)

2009-04-19 @ 12:22:58
URL: http://sofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0