Hemma igen efter weekend...

i Stockholm. Helgen var förstås som vanligt jättekul med massa roligheter, shopping och en tjejmil i krypfart. Lite tråkigt bara att två av partypinglorna drabbades av en förkylning som verkade vara exceptionell svår. Men så kan livet vara, man kan förstås inte styra över sådana förskräckligheter som förkylningar, tyvärr.

Hade lovat mig själv att det inte skulle bli någon shopping. Jag shoppade ju riktigt loss när jag var i London i somras och nästa vecka bär det av till Grekland så den ekonomiska situationen kändes aningen ansträngd. Men när både boende och transport blev så billigt kändes det som om jag kunde unna mig lite shopping. Tyvärr unnade jag mig mer än den summan som boende krympte med jämfört med planerat. Men, vad säger man... such is life. Det blev iaf en topp, en tunika, en kofta (perfekt med tanke på hur kallt det har varit på jobbet idag), lite underkläder, en handväska och en massa pocketböcker att ha med på Greklandsresan.

Fredag kväll avslutade vi iaf på Engelen och Kolingen i Gamla Stan. Det är konstig, vi verkar alltid ha jättekul där och träffar på en massa trevliga (även mindre trevliga, tyvärr) och roliga människor och så även nu. En jättekul kväll :). Mer än så berättar jag inte, det räcker att Partypinglorna vet. Möjligtvis kan jag läcka lite info om någon ber snällt, det återstår att se.

Hursomhelst, ny vecka har börjat och jag faktiskt redan överlevt måndagen. Nu har nedräkningen börjat på allvar. I morgon är det endast en vecka kvar till Kefalonia. Taxfree är beställd och resfebern börjar kännas av, precis som det ska vara, eller hur?

Klockan är nu mycket och det återstår endast en sak. Att säga god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0