Har bara sovit tre timmar...

sedan hemkomst men konstigt nog är jag inte särskilt trött. Fast det lär väl komma över mig allt eftersom antar jag. Ska nu packa ihop lite grejer (snarare mycket grejer, när har jag kunnat packa lite?) för att åka ut till stugan där jag antagligen kommer att tillbringa resten av semestern. Lär väl sova som medvetslös väl där de närmaste dagarna.

Men vilken kontrast det ska bli med stugan och landet jämfört med London. Konstigt vilken skillnad från en dag till en annan. I går vid det här tiden trängdes jag på Oxford Street med ett oändligt folkhav.

Skönt att vara hemma igen, men visst längtar jag ändå tillbaka till storstadslivet.

Vi syns efter semestern eller när tillfälle ges. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0