Glömde berätta...

att jag har blivit ett helt år äldre. Grattis till mig! I går nådde jag den aktningsvärda åldern av 34. Åh, känner mig så gammal. Hade faktiskt kunnat tänka mig att vara 33 år resten av livet, eller varför inte 32 år för det var en riktigt bra årgång. Men tyvärr, så fungerar inte livet så nu är man alltså 34 år. År efter år går och ingenting händer. Samma gamla hjulspår. Men kanske är det detta år som jag kommer underfund med vad jag egentligen vill göra när jag blir stor, eller i mitt fall och med facit i hand från de senaste åren, innan jag blir pensionär. Kanske blir det detta år jag bryter mitt gamla livet och ger mig ut i världen, förhoppnings utanför Sundsvalls kommungräns iaf. Eller så blir det helt enkelt det här året när jag slutligen finner mig till rätta med mitt eget liv. Vi får väl se.

Fick iaf en hel hög med fina presenter i födelsedagspresent. Lyxar till det i kväll med ett av cocktailglasen jag fick från kusin Karolina. Tyvärr inget annat än läsk från Soda Streamern i glaset i kväll (ska ju jobba första dagen efter semestern i morgon och behöver vara så klar i skallen som möjligt eftersom jag ändå antagligen kommer att vara helseg) men som sagt den känns lyxigt ändå :).  

Börjar känna att inspirationen att blogga avtar för kvällen nu så jag tror det dags att logga ut. Ha det bra och sov gott och så hörs vi morgon :)

Kommentarer
Postat av: karro

Sv: hehe ja nu har hennes utedass blivit kändis ;)

men jag bara älskade bilden :)

2008-07-31 @ 12:07:17
URL: http://karroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0