Återigen bär det nu iväg till...

stugan efter min korta filmtur till stan. Känner inte för att stanna hemma och se hur ostädad lägenhet är. Fönstren skulle ha putsats för länge sedan och väl hemma kan man inte blunda för det. Bättre rymma till landet och slippa se allt elände :) Befinner mig just nu hos mamma för att vattna hennes blommor och passar då på att smyglåna hennes internet för att blogga lite, läsa mail och kolla in vad som hänt i stora vida världen. Men alldeles snart går färden tillbaka till landet och lugnet.

Så ha det så bra tills nästa gång vi hörs!

Ps. Är det fler än jag som längtar till Mamma Mia har premiär på bio. Var inte så pigg på att se den tidigare men... Cathrine och jag pratade om att se den innan jag åker iväg till London. Hoppas den är bra, den verkar iaf kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0