Försöker lära mig Photoshop...

men jag kan inte påstå att det går sådär jättebra. Men jag ska kanske inte ge upp ännu. Med tanke på att jag började försöka klockan nio i kväll så var väl inte resultatet så där jätteoväntat. Nu får jag försöka ta till det minimala tålamod jag har och bita ihop. Man blir inte proffs på två timmar Veronica, kom ihåg det! För er som inte känner mig kan jag härmed upplysa er om att jag har en tendens att prata för mig själv. Antagligen ett resultat av att man vuxit upp som enda barnet och ganska ofta lekt och pratat med sig själv. För att göra mitt beteende ännu mer löjeväckande ska jag också bekänna att när jag pratar med själv så blir det ofta i tredje person. Där har ni förklaringen till varför jag nämnde mitt namn i en text där jag själv berättar något om mig  :). Vilket psykfall jag måste ge intryck av, att vara, men det sånt som jag vanligt brukar bjuda på med stort leende på läpparna :)

Tillbaka till Photoshop. Känner verkligen att jag skulle kunna bli sittande hela natten med photoshop. Det verkar kul och jag vill så gärna knäcka hur man gör snygga bilder. Men... har ju plockat med mig lite jobb hem och tänkte också försöka skriva någon jobbansökan så det väl trots allt bäst att jag avbryter för ikväll. Men snart så ska jag göra ett nytt försök igen och förhoppningsvis blir jag bättre och bättre. Så mycket sämre kan jag knappast bli iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0