xxxxxxxxxx

har jag varit i kväll. Någon gång efter halv åtta måste jag ha somnat och sovit en mycket djup sömn. Jag tror mig vara medveten om att att hunden klättrat upp på soffkanten och tittat ner på mitt ansikte men jag är inte säkert fast det verkar förstås troligt. Jag gissar att det är för lite sömn och för mycket jobb (har faktiskt jobbat sju dagar i rad nu) i kombination med min förkylning som inte tycks ge upp utan bara bli värre. Känner mig riktigt risig i kväll faktiskt. Usch vad jag klagar i kväll. Jag lovar att jag ska bättra mig framöver.

Förresten, tänkte jag skulle berätta lite nyheter. Det ser ut som det blir studier för mig nu i vår. Jag kom in på en Media- och kommunikationsvetenskapskurs (blev väl långt ord?). Känner otroligt motiverad faktiskt och jag har lovat mig själv att jag ska plugga som aldrig förr. Denna gång ska jag ha toppbetyg!!!

Nu ska jag iaf krypa i säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0