I don't feel well with wella

Idag tänkte jag färga håret, utväxten började bli så där en halv meter eller något sådant :). Jag hade för några veckor sedan köpt hem Wella Viva och letade fram den för att bli snygg i håret (!?). Om jag blev snygg eller inte får jag återkomma med senare för jag har ännu inte tvättat ur färgen. Jag vill istället klaga på de där förb... plasthandskarna. Ja, jag vet att jag har ganska stora händer, vad annat är att vänta när man är så pass lång som jag är. Men jag har faktiskt inte heller extremstora händer. Men de där medföljande hanskarna måste vara för pygméer men pygméer med jättelånga fingrar. Kan man inte göra bättre handskar? Jag förstår att det är en kostnadsfråga, med bättre handskar lär väl priset på färgen gå upp. Men de här handskarna var riktigt katastrofala. Visst, de flesta handskar brukar väl inte vara så där jättebra, men långt ifrån så här dåliga. Jag kan säga en sak, jag kommer aldrig köpa köpa Wella Viva igen. Handskar som är för små och som går sönder är faktiskt inte acceptabelt. Det tycks som om jag får gå med röd handflata i höger hand hela dagen för färgen vill inte gå bort hur än jag gnuggar. Det är väl bara att hoppas att jag inte behöver ta någon i hand idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0