Hitchcock feeling

Idag när jag kom hem och Troy och jag klev ur bilen fick vi se något märkligt, nästan kusligt. Hela himlen ovanför oss var fylld med svarta fåglar, usch. Det inte bra för någon som jag som lider av fågelskräck, inte extrem skräck men än dock. Jag har ingen aningen vad det var för fåglar för de var för högt upp och jag är verkligen ingen fågelkännare heller. Men de var som sagt svarta och mindre än en kråka. På tal om kråkor så verkade de bli väldigt oroliga för den här fågelskocken. Kråkarna flög närmare marken än fågelskocken och kraxade för fulla näbbar. Undrar vad fågelskocken var ute efter? Hade de kanske sett någon godbit? Kände de sig möjligtvis hotade? Vem vet vad en fågel av okänd ras tycker och tänker. Efter en kort stund flög de uppåt för backen och försvann ur mitt synfält. Och tur var väl det. Jag bara väntade att hela skocken skulle upptäcka mig och dyka ner på mig.


Kommentarer
Postat av: Engman

Tackar :D Jag uppdaterar det väl inte så ofta men det är kul att de kommer till hjälp :)

2009-02-09 @ 23:10:46
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0