To be continued...

... skulle man kanske kunna säga efter mitt förra blogginlägg som slutade med min insikt om att jag faktiskt vill vara ekonom. Fortsättning utlovas men inte i kväll, eller ska man kanske vara ärlig och säga inte i natt. Jag har mycket att fixa med i morgon så jag behöver nog en och annan sovtimme.

Efter mitt uppehåll på sju månader från bloggvärlden tror jag nu att jag känner mig lockad av att blogga igen. Kanske blir det inte varje dag, men jag ska försöka blogga så där skapligt regelbundet. Åtminstone några gånger i veckan. Fast vem vet, ibland kanske det bllir oftare. Jag tänkte också mobilblogga och då är sannolikheten betydligt större att jag uppdaterar lite oftare. Min Iphone är ju alltid med mig så... Men det innebär förstås att ni får hålla tillgodo med ganska många bilder av urusel kvalitet för min gamla Iphones kamera ger inte bilder av direkt toppkvalitet.

Så småningom kommer jag antagligen att flytta från den här bloggen. Jag har skaffat en egen adress men har ännu inte hunnit bygga upp sidan. Så tills dess återfinns jag här.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0