Färdig! ...eller, så gott som

Long time no seen, skulle jag kanske kunna säga. Det var ett tag sedan jag senast syntes till här på bloggen. Jag har haft fullt upp här hemma fram till i lördags och hittills den här veckan har jag varje kväll varit så trött att jag helt enkelt inte haft ork eller motivation att skriva. Men jag tänkte göra ett försök i kväll. Fast så mycket text kanske det inte blir utan mer bilder.

I lördags hade jag bjudit över några tjejkompisar på lite käk. Det var en mycket trevlig kväll och man kan säga att det surrades om precis allt och inget. Kan man säga så förresten? Nåja, strunt samma. Trevligt var det i alla fall. Och därför var det veckan innan lördagen full rulle här hemma. Allt som jag borde ha gjort för flera månader sedan skulle vara klart på lördagen. Allt skulle ju vara perfekt innan jag fick finfrämmande. Nu vet jag inte om det blev så perfekt som planerat. Ju längre veckan led desto mer fick jag stryka på min att-göra-lista när jag insåg att tiden inte skulle räcka till. Men jag är på det stora hela nöjd, mycket nöjd till och med. Jag har nog aldrig varit så nöjd med min bostad som jag är den här gången. Jag själv (vad andra tycker kan jag förstås inte svara på) tycker faktiskt att jag har en riktigt vacker och trevlig lägenhet. Och det är väl ändå huvudsaken att jag som bor här tycker så, eller hur?

Förutom målning av hall, syendet (låter konstigt, men det kan väl inte heta syningen?) och upphängning av nya gardiner och mycket mera skulle också mina nya tavlor hängas på mina härligt vita väggar. Jag älskar ju att fotografera och tar massor av bilder och tänkte därför bara ha min egen "konst" på väggarna. Någon nytta ska jag väl ha av alla bilder som tar upp plats på hårddisken.

Så i de närmaste inläggen blir det en liten fotoutställning där ni kan se vilka bilder jag valt att visa upp hemmavid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0