Fredagen har börjat

Yes, det är fredag i dag! En alldeles, alldeles underbar känsla infinner sig. Nu är det dags för fredagsmys.

Den här fredagen ska jag inte bara sitta hemma och glo på dumburken som jag skrev om förra veckan. Nej nu är det fest och utgång som gäller. Det ska verkligen bli jättekul! Det känns som evigheter sedan senaste festen. När var det egentligen förresten? Tror inte jag har varit ute sedan tjejhelgen i Stockholm och det var i början av september. Men nu är det i alla fall dags igen. Kul, hoppas jag i alla fall. Det gäller att inte blåsa upp allt för stora förväntningar för då brukar det aldrig bli kul. Men bara man har festhumöret uppe, inte är allt för trött (borde väl sova nu för att orka partaja) och tar kvällen som den kommer brukar det blir kul.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0