Feeling a bit groggy

I dag har det varit en helt för j-vlig dag. Huvudet har värkt non-stop med en olidlig smärta. Jag misstänker starkt att springa in i väggen med huvudet före är den största orsaken till mitt lidande. Jag kan tala om att jag har sovit från tio i förmiddags till två i eftermiddag, i ett kör, nästan helt medvetslös. När jag vaknade kändes det lite bättre men helt ok är jag tråkigt nog inte. Suck och stön, vad less jag blir. Finns inget som är så vidrigt som huvudvärk. Hmm, det skulle väl möjligtvis vara tandvärk eller öronvärk då. Tur att man inte har det i alla fall. Det gäller att försöka tänka åtminstone lite positivt sådana här skitdagar. Men det är svårt.




Foto: Jarosław Pocztarski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0