Den korta versionen

God afton, här kommer nu den korta versionen av helgens händelser. Jag vill påpeka för känsliga läsare att uppdateringen är ovanligt kort för att vara denna blogg.

Farhågorna om dyra reparationskostnader för bilen gick inte i uppfyllelse, tack och lov för det. Det visade sig vara ettmindre problem och jag behövde bara betala för undersökningen av bilen, inte mer än 367 kronor. Tack och lov för det, nu upprepar jag mig förstås. Men jag vill verkligen betona "tack och lovet" för jag känner mig mycket glad. Jag uppmanades också av verkstaden att låta bli att tanka etanol i fortsättningen för att slippa liknande problem.

Helgen fortsatte sedan i ett glatt tecken, eh eller ska det vara töcken? Först fest hos Cecilia i trevligt sällskap och sedan ner till Sundsvalls krogliv. 40+ var vid första anblicken ingen större succe, medelåldern tycktes ligga runt 58 år, fast det var ju skönt att känna sig ung med sina 36 år för ovanlighetens skull. Men bra musik strömmade ur högtalarna så det blev ganska mycket stuffande på dansgolvet.

Lördagen kan summeras i ett ord, TRÖTT. Undrar hur 58-åringarna kände sig?

Söndagen blev inte mycket bättre, snarare tvärtom. Ont i magen och illamående är inget höjdarsätt att fira söndag på.

Och det avslutar rapporten från helgen som var. Nu ser vi fram emot en ny spännande vecka med intressanta händelser. I alla fall hoppas jag på det. Det var allt för i kväll, tack och adjö och välkommen tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0