Snällheten själv...

...måste jag verkligen ha varit i år med tanke på de julklappar jag fick. Jag är så glad och så nöjd. Men jag får alltid perfekta presenter av mamma (i fall mamma läser detta måste jag ju smöra lite, eller hur? Fast det är faktiskt sant också.)

Jag fick en Elektrolux Ergorarapido handdammsugar. Precis en sådan jag velat ha ganska länge. Helt perfekt för det där lilla vardagsstädande när du inte orkar plocka fram den vanliga dammsugaren. Och mycket bättre än sop och sopskyffel. Me verkligen like!!! Och så är den läckert lila i färgen.

Och så fick jag en snygg ljusstake och en läcker värmelykta som jag själv spanat in på Indiska. De kommer att bli så perfekt snygga här hemma.

Och inte minst av allt (inte bra att börja två meningar i rad med och, det borde verkligen journalisten i mig veta, men..., bryr jag mig? Inte det minsta) så fick jag ett pengabidrag. Jippi! Macroobjektivet till kameran närmar sig med stormsteg. Jag skulle faktiskt redan nu har råd tack vare tidigare pengabidrag att köpa ett macroobjektiv, men... Jag tror jag väntar. Har spanat in ett som kostar en och annan tusenlapp till och jag känner att jag hellre väntar på det och förhoppningsvis blir supernöjd i stället bara för nöjd. Ovanligt av mig att inte kasta mig över något sådant på en gång. Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv och mitt tålamod. Kanske börjar jag äntligen bli vuxen vid 3... Nu ska vi väl inte tjata om åldern. Ålder är väl egentligen oväsentligt, eller hur?












Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi har oxå en handdammsugare av samma märke. Den är guld värd. Hatar verkligen sop och sopskyffel. Snygg färg på din. Vi har en neutralt färg,svart.

2010-12-29 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0