Twitter

Trots uttalat bloggstopp för kvällen kommer här en ynka liten, men åh så viktig, uppdatering :). Jag har bytt profil/adress (eller vad det nu heter?) till twitter. Vi uppmanades i dag på en gästföreläsning av Sofia Mirjamsdotter att börja twittra. En journalist måste tydligen vara med på Facebook (vilket jag redan är) och twittra för ha en chans att hänga med. Jag har ju förstås redan twittran men inte med någon större entusiasm så jag tyckte det var lika bra att radera det gamla och starta upp på ny kula. Ni hittar mig nu på:

twitter.com/VeronicavonF

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn en ny bloggdesign i min blogg, skriv bara i en kommentar om varför. Kram! :)

2009-09-16 @ 22:17:28
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0