Troy - ett år

Min lille pumipojke har nu blivit en stor pumipojke. För några dagar sedan blev han ett år. Vart valpåldern tagit vägen? Fast visst är det skönt med vuxnare hund. Framför allt sedan han blev rumsren, vilket tog jättelänge. Den sista tiden tycker jag faktiskt att han blivit lugnare. Han stressar fortfarande upp sig men lugnar sig fortare. Och nu börjar det kännas som om det går att lämna honom hemma också. Jag har varit jättedålig på att lämna honom måste jag tyvärr erkänna. Nu lämnar jag honom en liten stund varje dag och det verkar som om han inte skäller hela tiden medan han är ensam. Jag lämnar alltid mobilen med inspelningsfunktionen hemma för att kunna avlyssna om skäller eller inte :)

Hur som helst, ett grattis till min lille ettåring :)




Kommentarer
Postat av: T

Sötis!!!!!!

2009-09-29 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0