Lugnet har infunnit sig

Stressattacken har nu släppt. Jag har fått en möjlighet till att hämta andan. Dagens föreläsning är inställd pga sjukdom. Givetvis tråkigt för föreläsaren men skönt för mig. Nu har jag möjlighet att plugga idag och åka på ett möte i Härnösand i kväll. Det var verkligen som att sten föll från mitt bröst. Synd bara att jag inte upptäckte det här tidigare. Informationen skickades ut redan 8.15 i morse. Hade jag läst det då hade jag aldrig behövt bli så stressad. Men strunt i det. Nu är livet "more on its track" igen :)

Nu ska jag gå och tvätta ur färgen ur håret. Har ledsnat på att ha orange hår och vill bli vacker (?!) brunett i igen :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt med lite lugn och ro.. Blev du nöjd med hårfärgen??! Kram!

2009-09-14 @ 21:59:37
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0