Indesign - HJÄLP!

Här sitter jag i godan ro uppkrupen i min soffa knackande på min pc. Jag försöker lösa en redigeringsuppgift till onsdagens kurs i dagspressredigering. Det går tyvärr inte särskilt bra. Orsaken är helt enkelt att jag inte begriper mig på Indesign. Så är det någon, över huvudtaget, som kan Indesign, ge mig tips, snälla. Finns det någon bra sajt med superbra Indesigntips? Hoppas, hoppas för jag börjar bli smått desperat :)

I dag fick vi tillbaka de ingresser vi fick öva oss på att skriva för någon vecka sedan. Och kan ni tänka er, jag fick riktigt goda omdömen. Visst, ett och annat bottennapp hade jag förstås ostadkommit men överlag måste jag nog säga att det var riktigt trevliga omdömen. Jippi! Jag är inte värdelös ;). Och det var ju också ett bra kvitto eftersom jag faktiskt tyckte att det var jätteroliga övningar. Ingresser är kul, det ni :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Dottern jobbar med Indesign genom skolan. Vad vill du veta?

2009-10-20 @ 19:42:05
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0