Fredagsmys

Jag har nu överlevt den första tentan. Det gick betydligt bättre än jag hade väntat. Det lär nog inte bli något toppbetyg men godkänt ska jag iaf kunna skrapa ihop tycker, håll tummarna för min skull :). Nu gäller det att ladda om inför nästa tenta redan på måndag morgon. Men först lite fredagsmys. Det är jag helt klart värd. Ännu bättre hade det varit med ett glas rött för jag längtar riktigt mycket efter ett sådant. Men man kan inte få allt i världen. Jag orkade helt enkelt inte åka i väg och köpa.


Kommentarer
Postat av: Sara

skönt att tentan kändes bra!

kika gärna in på min blogg för roliga och kluriga fakta du kommer kunna briljera med bland dina bekanta!;)

2009-10-02 @ 19:29:58
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Nä, men om du bjudit in oss så skulle du fått vinet också ;)

2009-10-03 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0