Fredag och idol

Äntligen fredag! Vad kan man annat säga? Jag har sagt det förr och kommer att säga det igen, veckans härligaste stund! Trött som jag är efter ännu en tuff vecka somnade jag naturligtvis så fort jag slog mig ned i soffan. Lyckligtvis vaknade jag precis när Peter Jidhe drog igång kvällens Idol. Det var kul att se och höra Andreas Carlsson sjunga. Inte så pjåkigt faktiskt. Frågan som säkert fler med mig undrar, när får vi se Anders Bagge på scen? Det vore väl allt något?!

Efter idag är jag helt på det klara vem som är min favorit i årets Idoluppsättning. Den här personen har enligt mig nu gått från klarhet till klarhet. Jag hoppas att det är Reza som kommer att stå som den slutliga vinnaren efter denna säsong. Hennes röst är helt enkelt fantastiskt! Det är en röst som verkligen tilltalar mig. Jag vet att hennes musik skulle gå varm i både min ipod och i bilen. Så heja, heja Reza!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy, det verkar som att alla har dessa grannar i sina områden.. de verkar finnas överallt! Haha, nej till skillnad från mina grannar tänker jag ligga lågt.. folk får spela hur hög musik de vill och allt det där. Jag sover tungt endå ;) Får räcka med mitt humoristiska inlägg istället.



Tycker bara det är irriterande att bli hackad på när man inte gjort något fel. Speciellt när de svär i brevet också. Vi har även träffat dem varje morgon. Det hade varit trevligare om de kunnat prata öga mot öga och man funnit en lösning på så vis. Men men, folk är folk.

2009-10-31 @ 03:49:39
URL: http://creativestudio.blogg.se/
Postat av: margit

Fina höstbilder di hr i din blogg!

2009-11-05 @ 04:20:13
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0