Men nu får det väl ändå räcka!!!

Första advent har nu passerat och julkänslan borde börja infinna sig. Men det är inte så lätt att känna något annat än avsky just nu över huvud taget. Avsky mot det förbaskade vädret som råder just nu. Regn, regn och åter regn. Och inte att förglömma, dimma tjock som ärtsoppa. I morgon är det första december. Bara 24 dagar kvar till julafton. Så här ska väl ändå inte december vara??? Snälla, snälla, snälla, låt det snöa. Och kära vädergudar, om snö är ett omöjligt önskemål, låt det åtminstone sluta regna. Jag ber på mina bara knä och jag misstänker att många är beredda att göra gemensam sak med mig. Låt oss få ett väder som ger oss en mer stämningsfull adventstid.




Please, let it snow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0