Twitter på G

Eftersom jag på sistone har varit så dålig på att uppdatera min blogg tänkte jag nu byta forum. Jag kommer förstås inte att överge bloggen helt och hållet men inspirationen för att blogga har som ni säkert har märkt inte varit den allra största på mycket lång tid. Så därför tänkte jag istället mikroblogga på Twitter. Kanske kommer skrivlusten i gång igen när jag måste hålla mig till enbart 140 tecken per inlägg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att hålla antal skrivtecken nere. Är ni nyfikna hur det går så följ gärna mig på twitter. Ni hittar mig på twitter.com/VeronicavF.

Jag återkommer hit så fort jag hittar tillbaka till inspirationen eller när jag har nya bilder att lägga ut. Till dess så hoppas jag att ni har det alldeles underbart och så kanske hörs vi på Twitter, vem vet? Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0