Morgonpromenad

Vilket härligt väder idag! Och vilket härligt väder att promenera i, kanske lite svettigt men det sådant man får ta när sommaren står och knackar på dörren :). Jag och Troy har promenerat hem från Nacksta efter att ha lämnat i bilen på service på Bilbolaget. Det faktiskt skönt att gå lite längre med Troy för då blir han trött och orkar inte skälla på alla som han är rädd för. Bra va?

Nu ska jag plugga marknadskommunikation och det tack vare kusin Karolina som lånade mig den aktuella boken när min inte anlänt från Bokus. Synd att jag inte tänkte på att jag kunde låna boken tidigare, då hade jag inte beställt den överhuvudtaget. Nu måste jag betala porto för att skicka tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Inte första gången du går från Nacksta, eller? ;) Inga skavsår denna gång hi hi

2009-05-06 @ 23:22:01
Postat av: Partypingla

Inte första gången du går från Nacksta, eller? ;)

Inga skavsår denna gång hi hi

2009-05-06 @ 23:25:39
Postat av: Veronica

Jättekul :)

Du måste ha minne som en elefant. Jag hade faktiskt glömt bort det eller kanske förträngt :)

Behöll skorna på den här gången :)

2009-05-07 @ 01:44:34
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0