Mer bilder

Hade fler bilder på förslag til fototriss men som trots allt inte kvalade in i trissen :) Men jag tänkte jag skulle bjuda på dem iaf. Håll till godo precis som vanligt.




Som ni kanske förstår var det ett absolut strålande väder. Solen värmde och brände så min påbörjade kokt kräfta liknelse från förra veckan förstärktes. Men härligt är det. Den här bilden är förresten tagen med min nya kamera, en Nikon Coolpix S560. Den är inte på långa vägar så bra som min systemkamera men den är betydligt lättare att ha med sig. Tänkte ha den liggande i handväskan för att alltid vara beredd om något spännande fotomotiv dyker upp.




Far och son pumi poserar för foto. Det är mycket ovanligt att både Viggo och Troy tittar in i kameran samtidigt så även om bilden inte är den allra bästa så får man tillgodo. För den som undrar, Viggo till vänster och Troy till höger. Troy har tagit en tur ner till sjön och därför lite lerig och extra smal om benen. Han var faktiskt lite lustig, när han blev törstig sprang han ner till sjön och la sig i vattnet medan han drack. Avkylning och törstsläckning i ett, smart vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0