Ett års bloggning

Det slog mig precis att det borde vara ett års sedan jag började blogga. Att jag skrev lite om våren i förra inlägget fick mig att minnas att jag nog gjort det tidigare också och fick mig att kolla upp det. Och tänk er, mitt första inlägg i denna blogg skrev jag den andra maj i fjol, alltså precis ett år sedan i går. Grattis till mig och grattis till bloggen :) Jag trodde faktiskt inte att jag skulle hålla ut så länge, men där ser man. Vi får väl se hur länge orkar fortsätta. Men det känns som om man har klarat ett år så måste man fortsätta åtminstone ett år till :). Som sagt, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Grattis på ett års-dagen! Själv hade jag min den 30 april! Tänkte nämna för dig att jag har en tävling i samband med med det, om du vill vara med och tävla... fint pris!

Ha det gott! Och ett år till orkar du allt... :)

2009-05-03 @ 00:26:41
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0