Bättre slut än början...

på den här dagen får jag väl hoppas på. I morse vaknade jag och kunde inte räta ut nacken. För att överhuvudtaget överleva var jag tvungen att luta huvudet mot min högra axel. Så fort jag försökte sträcka på nacken ville jag bara spy av smärtan. Det var verkligen illa. Efter värktabletter, varm dusch och lite reparil lyckades jag iaf räta ut nacken tillräckligt mycket för att ta mig till Indal för lite hundträning. Och väl där fick även jag hjälp, tack och lov. Marie kunde massera nacken, snacka om att det gjorde ont, så att låsningen släppte. Rörligheten är nu tillbaka fullt i nacken men trots det så är den ganska värkande. Men, men, bara att bita ihop antar jag och ta in en till alvedon.

Troy hade en något sämre dag på hundträningen den här gången. Men även här är det väl bara att bita och kämpa vidare. Något alternativ finns det faktiskt inte.

Idag har jag varit ute på "fältarbete". Jag har varit ute i tre affärer och studerat reklam och hur de exponerar produkter. Detta ska användas till ett enskilt arbete i form av en dagbok från de senaste tre dagarna och förstås en rapport. Det ska också bidra till grupparbetet i samma tema. Måste försöka skriva ihop något på det enskilda nu i kväll. Men jag kan förstås inte missa veckans tv-händelse. Kan någon gissa vilken denna är? Borde inte vara så svårt om man följt bloggen en tid. Till eventuella nykomlingarna ska jag givetvis avslöja vad det kan var. Naturligtvis är det Grey´s anatomy. Så superduper bra!!!

Nu ska jag ut med en hunden så att han inte stör mitt i favorittvstunden :)


Kommentarer
Postat av: Partypingla

Ja, kom inte med att du har ont i nacken nu och tro att du ska slippa undan till helgen ;) Jag behöver detta mer än du tror....

2009-05-27 @ 22:50:44
Postat av: Veronica

Inga ursäkter här. Torsdag, fredag och lördag att få ordning på nacken för att orka med lördag kväll. Och den här gången ska jag verkligen orka. Inget gnäll om att vara trött och inget kaffebehov. Jag ska stänga stället denna gång :)



Vet du hur många vi blir? Har du hört från partypingla nr 2?

2009-05-27 @ 23:31:01
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Nä, ringde henne igår och fick inget svar. Jag provar till hennes jobb i morgon, hon ska inte slippa undan ;)

2009-05-28 @ 23:26:16
Postat av: Veronica

Har du kunnat övertala S då?

2009-05-28 @ 23:32:42
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0