Tillfällig anonymitet önskas

Ibland skulle det vara skönt med lite anonymitet här på bloggen. Särskilt idag önskar jag att jag inte lämnat ut min bloggadress till höger och vänster. Jag har ett stort behov att spy ut galla över... vad eller vem tänker jag inte avslöja. Jag kan inte ens förklara situationen fast jag skulle vilja. Suck, pust och stön, vad gör man? Berättar för Troy? Redan gjort, han var mycket förstående. Berättar för mamma? Redan gjort, samma reaktion som Troy. Men ni som känner mig vet att jag har ett behov att berätta mera. Men, men nu är jag inte anonym här på bloggen och kan därför inte berätta. Trist. Eller,  kanske tur för er som slipper läsa hur jag spyr gallan över... vad det nu är :). Vilken tur ni egentligen har :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gå med i bloggsurfa du med!Klicka på länken http://www.bloggsurfa.net/signup.php?ref=542

Du får massor av besökare, och hittar fler bloggar själv. Bloggare gynnar varandra. Smart och gratis.

2009-03-04 @ 23:56:52
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Proforma

Oj då... det där lät jobbigt!

Jag var väldigt fundersam på om och till vem jag skulle lämna min bloggadress, det är inte alla av våra vänner som vet om att jag har en blogg! Därför har jag inte heller gått ut med varken namn eller bild. Skönt att vara anonym men funderar väl på så småningom att lägga ut förnamnet i alla fall!

Hoppas det ordnar upp sig, eländet du råkat ut för!

2009-03-04 @ 23:57:24
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pia

Kul att du gillar min blogg och tack för din röst!! Jag blev så glad att få göra en ny bekantskap i bloggvärlden!! ;o)

Ja, det där med anonymitet.. Alla känner till min blogg så jag "hänger" aldrig ut någon eller skäller på min chef.. Funderar på att skaffa en till blogg, helt anonym, där jag kan, som du skrev "spy galla".. :o)

Hoppas det ordnar upp sig.. vad som än hänt!! Kram!

2009-03-05 @ 10:51:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Man samlar ihop oss och gnäller av sig :)Bara det inte handlar om oss förstås ;)

2009-03-05 @ 18:47:48
Postat av: Veronica

Så det är så man gör, det måste jag komma ihåg :) Det kan hända, inte helt otroligt faktiskt, att detta ämne kom upp förra fredagen. Det skulle förvåna mig stort om jag inte nämnde det :)



Och nej, det handlar absolut inte om partypinglorna :)



2009-03-05 @ 19:21:33
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0