Finaldags

Äntligen är det final i melodifestivalen. Äntligen är kvällstidningarna på sluttampen i skriverierna om melodifestivalen. Till veckan är det dags för kvällstidningarna att hitta annat att skriva om. Äntligen.

Vad tror jag om kvällens resultat då? Tja, egentligen spelar det inte så stor roll vem som vinner. Med ett undantag förstås. En liten uppmaning till svenska folket: snälla, snälla, rösta inte på Caroline af Ugglas. Kanske skulle hon kunna ha en chans med den sången i Eurovision men... jag kan inte med låten och jag kan inte med Caroline. Och det har inte blivit bättre av att lyssna mer på låten, snarare tvärtom. I mina öron är det helt enkelt inte en bra låt i detta sammanhang. Men, men vad kan man göra om denna faktiskt vinner. Har Sverige valt denna som favorit är det bara att acceptera.

Mina favoriter så här minuten innan start är nog Måns, EMD och Alcazar. Alla tre är lika goda vinnare i mina ögon. Nu börjar det. Alla som håller med mig, håll tummarna för att Caroline inte tar hem det här.

Kommentarer
Postat av: Sarah - [ J u s t a n o t h e r o r d i n a r y g i r l ]

Caroline har gått vidare varje gång o jag fattar inte hur!!! Hoppas verkligen inte hon får komma till eurovision då får sverige skämmas :( Hon kan inte sjunga!!



Jag hoppas på H.E.A.T eller Sarah Dawn Finer :)

2009-03-14 @ 20:09:41
URL: http://anewbeginning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0