Facebook - ganska kul, ibland

Jag använder Facebook men jag kan väl kanske inte säga att jag är så där jätteförtjust i det, även om det har blivit mer använt sedan jag började plugga. Men just nu är jag faktiskt riktigt positiv till det. Jag har hittat en avlägsen släktning, eller egentligen hon har hittat mig, via Facebook. Det verkar som vi är fyrmänningar. Är det inte kul när Facebook kan bidra till något sådant? Jag tycker det är jättekul och jag blev så glad när jag fick meddelandet från denna släktning. Jättespännande :)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag gick med i Facebook när det var alldeles nytt men använder det aldrig. Bara vid ett tillfälle och det var när vi kom på att leta släktingar. Så... vi fick kontakt med ett kusinbarn till min man, han bor i USA! Kul!

2009-03-02 @ 09:39:15
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0