Äntligen...

är pm:et redo för inlämning. Trots allt strul, och då menar jag verkligen strul, så hann vi klart i tid. Deadline är i morgon klockan 12.00 och jag var klar med finputsningen vid femtiden i eftermiddag. Vilken härlig känsla! Vad som återstår med detta grupparbete är presentation på tisdag men det oroar jag mig inte för ännu. Nu njuter jag bara. Och i morgon ska jag så fort jag har lämnat in pm:et ta helt ledigt från allt plugg. Jag måste städa i morgon så att inte damerna från Rent hus kommer och hälsar på :). Och så har jag lovat mamma att följa med till Birsta också. Tydligen är det nya kläder som ska införskaffas. Men som sagt, inget plugg!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0