AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vilken dag jag har haft. Helt underbar! Vilken härlig känsla! Först hade vi presentation av grupparbetet som faktiskt riktigt oväntat bra. Och därefter kunde vi lägga den här gruppkonstellationen till handlingarna med alla dess konflikter och elände. Äntligen! Inte en dag för tidigt. Bäst av allt är att jag sedan hämtade ut den individuella hemtentan och fick se resultatet. Det är helt otroligt men jag faktiskt ett A. Jag hade 36 rättt av 40. Vilken härlig känsla! Det har jag sagt redan, eller hur? Men då förstår ni kanske hur jag känner det idag. Och inte nog med tentaresultatet, jag fick A på hela första kursen. Super!!!

Nu väntar hemtenta på fredag. Bäst att plugga i massor. När man väl fått A känns det som om man måste anstränga sig ännu mer. Förut var jag nöjd med att bara få godkänt men det känns inte som om det räcker längre.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Grattis!!! Det sporrar till fortsatta studier! Nu är det bara att tuta och köra! Lycka till!

2009-03-24 @ 14:54:30
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0