Och regnet det bara öser ner...

Vilket tråkigt väder vi har haft idag! Regnigt, kallt och helgrått, kan knappast bli värre, eller hur? Nåja, det skulle ju kunna snöa men så långt ska det väl ändå inte behöva gå. Men härom natten var det faktiskt nollgradigt, hutter hutter. Vet ni om att det faktiskt är midsommar inom mindre än två veckor? Faktiskt ganska ofattbart i mina ögon men jag utgår från att almanackan vet bättre än mina ögon :). Vore det inte allt bra härligt om vi kunde få en alldeles underbar varm och solig midsommarafton? Åtskilliga är de midsomrar man huttrande stått och frusit i ett kallt regn. Nej, nu får det vara nog. Fram med fint väder till midsommar!!! Och gärna innan dess också för den delen.

Men inget ont som inte för något gott med sig. När det regnar kan man med gott samvete sitta inne framför brasan läsande en spännande bok, surfa runt lite bland bloggar och så och försöka lära sig lite mer om photoshop. Faktiskt inte så tokigt trots allt.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Inte så tokigt alls! Och min gräsmatta behövde verkligen lite regn!

2009-06-10 @ 22:22:12
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0