Årets varmaste...

dag måste det väl ändå ha varit idag. Det är nästan otroligt att det har varit så här varmt. Jag har liksom aldrig förstått att sommaren har kommit igång på riktigt. Men så är det nog trots allt, och bra är förstås det. Men trots att jag älskar sol och värme har jag inte klarat av att sitta i solen i dag. I stället har jag och vovvarna mått alldeles speciellt gott under parasollet. Det här är verkligen livet :)

Ser faktiskt ut som om det blir Gatufest på lördag också för min del. Jippi! När jag för en gång skull fått gratis biljetter vore det verkligen trist att inte utnyttja dem. Ser verkligen fram emot lite partaj :)

Göta Kanal går just nu på tv. Visst, ganska småkul men... jag måste erkänna att jag sett den alldeles för många gånger för att kunna uppskatta den. Fast visst är den stackars olycksdrabbade kanonisten ganska rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0