Regnet det bara faller ner...

iaf idag. Men i morgon kommer det bli toppenväder för det har jag beställt :) Så håll ut i regnet, bättring väntas, iaf någon gång.

Idag väntar hemfärd från stugan. Jag åker ju till Stockholm med tåg tidigt i morgonbitti så jag måste förstås hem och packa lite. Och så är det förstås närmare till centralstationen hemifrån än från Viksjö, betydligt närmare för att vara korrekt. Stockholm väntar alltså med lite shopping (så lite som möjligt helst, men det brukar bli svårt när jag kommer igång), en tur ut till Birka (inget regn på onsdag, please) och kanske ett annat museum, Historiska museet står som nummer ett på önskelistan. Hur det än blir så blir det nog tre intensiva dagar när mycket ska hinnas med. Det brukar liksom bli det när jag är i farten :)

I kväll väntar träff med Partypinglorna. Ännu en Stockholmsresa ska planeras, närmare bestämt den till Tjejmilenhelgen. Det gäller att hitta ett billigt och bra boende. Förhoppningsvis ordnar det sig.

Snipp, snapp, slut så var det här inlägget slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0