Mycket klagomål...

över det ena eller det andra har det blivit här på bloggen den senaste tiden. Jag är verkligen less på att vara den här gnällspiggen. Varför kan jag inte skriva något glädjefullt eller hoppfullt??? En mycket bra fråga som inte tycks ha något bra svar är jag rädd för. Men efter att ha tillbringat åtskilliga veckor på landet kan jag inte påstå att så mycket nytt sker. Det är mest sol, värme, broms, mygg och hundar som upptar den största delen av min tid. Och det finns inte så mycket mer att skriva om det tror jag. Jag skulle behöva göra något helt annat för att få lite fler "inputs" till min inspiration. Missförstå mig inte nu, det är inte så att jag sitter här och beklagar mig över hur tråkigt allt är. För det är inte sannt. Jag är faktiskt ganska nöjd med min tillvaro som känns ytterst behaglig. Men så mycket att skriva om blir det dock inte. Jag kunde förstås visa lite sommarbilder men det är alldeles för jobbigt :) Tänk er själva att koppla kameran till datorn och vänta på att överföringen har gjorts. Och att sedan välja ut bilder för att sedan fixa med dem i photoshop, alldeles för jobbigt. Jag känner redan att svetten tränger fram i pannan vid bara tanken på att göra något sådant ;). Sommarlatheten är stor uppenbarligen. Men jag lovar bättring, än en gång, och ska lägga ut lite bilder inom några dagar iaf. Vi får väl se om jag kan hålla det :)

En liten uppmaning till er alla som vanligt: njut av sommaren och sol och värme och se till att stressa av lite i sommar också. Man behöver faktiskt inte hinna med allt under semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0