Fina födelsedagspresenter

Jag ska alldeles strax sluta tjata om min födelsedag. Det här blir faktiskt mitt allra sista inlägg, iaf för i år. Nästa år har jag ännu inga garantier för :)

Jag tänkte bara visa vad jag fått i födelsedagspresent.


(Klicka för större bild.)

Av min ena kusin fick jag något riktigt smarrigt, eller egentligen något som kan blir smarrigt, förhoppningsvis :). Jag fick Leila Lindholms bok  A Piece of Cake med en massa smaskiga recept, mumsigt. Det riktigt vattnas i munnen när jag kollar på recepten. Boken låg i en läcker låda som blir perfekt för kakor (jag gillar verkligen kaklådor, särskilt när de är fyllda med något gott). Och som pricken över i fick jag också läckra muffinsformer. Här ska storbakas!

Av min andra kusin fick jag jättefina handgjorda muggar och en härligt gullig husvätte. Vätten har hittat sin plats i min lilla stuga och vaktar troget i väntan på att jag ska komma tillbaka :)

Av morbror och moster fick jag bl a en kökshandduk/brödduk som jag tycker är alldeles för fin för att använda till något sådant. Den har istället fått en framträdande plats på väggen i min lilla stuga, snyggt och hemtrevligt. Jag fick också en kul liten grej av dem, en myggholk. Helt enkelt "adorable"!

Förutom de fina prylarna fick jag också sådant som kan komma till stor nytta under tjejmilenhelgen i Stockholm i slutet av augusti. Perfekt för en fattig student om shoppinglusten skulle infalla, om ni förstår vad jag menar ;).

Som sagt, en helt perfekt födelsedag, med en massa presenter som jag vill passa på att tacka för. Tack, tack!


Kommentarer
Postat av: Emil

Grattis i efterskott då! :)

2009-07-31 @ 01:54:20
URL: http://emilhudson.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Grattis i efterskott! Vilka fina presenter du fått! Det är klart man får tjata om sin födelsedag! Det är ju årets viktigaste dag... :)

2009-08-01 @ 20:56:30
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Kan ju bara vara en sak om det ska med till tjejmilen och då menar jag inte träningskläder ;)

2009-08-02 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0