Dagens shoppingtur...

gick till Härnösand. Kanske inte den stad man i första hand tänker på när det kommer till shopping, eller hur ;) Men dit ställde jag iaf min kosa idag. Och kan ni tänka er, det blev faktiskt ett fynd. Det blev ett par tjusiga skor. Skorna hade kostat 650 kr men var nu nersatta med 20% så det kändes som ett fynd. Och ännu trevligare blev det förstås när mamma frågade om jag ville ha dem i en tidig födelsedagspresent (jag fyller år i slutet av juli). Och vem hade tackat nej till det? Visst är det väl bättre att få något som man verkligen vill ha istället för andra dammsamlare (nu brukar mamma förstås köpa ganska vettiga saker men ni förstår kanske vad jag menar). Skorna är helt enkelt superbekväma (måste låta som världens äldsta pensionär, jag vet :)) och jag är ganska säker på att dessa inte borde ge mig skavsår som i stort sett alla nyinköpta skor alltid ger mig. Och jag tyckte att skorna var jättesnygga till jeans så... både snygga och bekväma kan det  bli bättre? Men de for nog allt stå på hyllan här hemma ett tag till. Att använda nya skor i detta regnväder är väl knappast någon större hit. Nej, det vore då allt bra idiotiskt och bortkastade pengar eller i det här fallet bortkastad födelsedagspresent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0