Choklad, mmm

Har ni testat Marabous ny choklad, Marabou sommar? Det har jag, eller gör just nu. Just nu surfar jag runt lite och njuter samtidigt av en alldeles utsökt chokladbit. Jag kunde inte motstå annonspelarnas lockande choklad längre utan idag tog min nyfikenhet över och jag införskaffade godbiten. Det förstås ingen schweizernöt som jag fullständigt älskar och slukar i ett ögonblick men den har absolut något extra. Den jordgubbssmakande chokladen med de frystorkade jordgubbsbitarna är en choklad som jag kan njuta av längre än en vanligt och det är väl knappast något fel :) Testa den om ni gillar jordgubbar i kombination med choklad.




Bilden lånad från Marabous Facebooksida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0