Hipp hipp hurra för Photoshop

Jag är förälskad...,  i Photoshop. Hade ingen aningen om att det var så kul. Och så mycket lättare än Gimp som jag tidigare kämpade med utan att lyckas särskilt bra. Jag har självklart en massa kvar att lära när det gäller Photoshop. Jag är förstås bara en novis vad gällar mitt kunnande. Men jag är hoppfull att jag ska kunna lära mig iaf hyfsat. För det är så kul att sitta och småpyssla med Photoshop och när något är roligt tenderar man att lära sig också, iaf fungerar jag så. Klockan är mycket och jag ska upp och fortsätta slitet med bokslutet i morgon (faktiskt idag, usch) och här sitter jag! Det tycks som om jag glömmer tid och rum när Photoshop är öppet på min lilla dator. Dock dags att släcka ner och ta med sig vovven och krypa ner i sängen. En fotvärmare i form av en liten pumivalp är val aldrig fel, eller vad tycker ni? God natt på er alla och ha en trevlig trettondagsafton.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Photoshop är så kul! Jag är bara nybörjare och när man väl börjat testa så hittar man nya saker hela tiden!

Trevlig Trettondags afton till dig med!

2009-01-05 @ 11:47:29
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0