Fyrkantiga ögon

Ikväll har jag haft en riktig tevekväll med intensivt tittande. Först två avsnitt av Ghost Whisperer, en serie som jag från början inte alls fann tilltalande men som nu har blivit riktigt beroendeframkallande. Och det utan att jag kan förklara varför. Jag kan nog inte påstå att jag är den som direkt tror på andar och spöken, även om jag faktiskt är oerhört mörkrädd, så det borde iaf inte vara det som jag fascineras av. Det är nog bara så att serien helt enkelt tilltalar mig. Varför egentligen grubbla över just varför? Efter den stora dosen av Ghost Whisperer var så dags för en av veckans höljdpunkter, Private Practice. En serie som är nästan lika bra som den serie Private Practice är en spin-off på, Grey's Anatomy. Sjukhusserier är i allmänhet bra serier, iaf i mina ögon. Hursomhelst har jag nu nästintill fyrkantiga ögon efter all stirrande på den platta skärmen.

Nu måste jag iaf plugga lite. I morgon väntar föreläsning på förmiddagen och den sista arbetsdagen på eftermiddagen. Sedan helg, jippi!!!








Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag håller med dig fullständigt! Två helt underbara serier.

2009-01-29 @ 23:30:48
URL: http://sassygirl.blogg.se/
Postat av: Partypingla

Tänk om jag oxå kunde säga att i morgon är min sista dag på jobbet. Nä då, jag ska allt pinas jag...

Lycka till!

2009-01-30 @ 19:36:37
Postat av: Partypingla

Glömde, öh ingen kommentar på matchen? Hihi

2009-01-30 @ 19:49:22
Postat av: Veronica

Vad då för match? Inte var det väl någon igår, det kan jag aldrig tänka mig. Minns inte, finns inte :)

2009-01-30 @ 21:48:47
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Stefan

Följer du serierna direkt från USA eller på svensk TV?

2009-02-16 @ 01:44:29
URL: http://omtvserier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0