En ny dag på jobbet

Så var det lördag och Troy och jag är ensamma på jobbet. Troy älskar att springa som en galning på de hala marmorgolven och sedan kana iväg på rumpan. Just nu är han helt slut och ligger ner på mina fötter. Man måste hämta andan emellanåt när man jobbar så hårt som bara en liten pumivalp kan.

För egen del är jag just nu inte jätteless att vara på jobbet. Faktiskt nästan lite motiverad. Kanske för att detta är sista bokslutet någonsin på detta ställe :). Känner mig faktiskt lite piggare än i morse också. Det var inte roligt att vakna och känna att halsen kändes som om jag svalt sandpapper och att snyta sig var som att snyta ut taggtråd. USCH!!! Känner fortfarande av halsen men tror nog att jag ska klara av att jobba hela dagen igenom. Förresten, finns det något annat val???

Slut på pausen, dags att jobba :)

Ha nu en riktigt bra lördag och njut av den härliga vinterdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0