En ny dag, mera bokslut

Så var det söndag morgon och jag befinner mig återigen på jobbet med min för helgen trogna arbetskamrat Troy. Just nu verkar han mycket intresserad av pappersremsan från räknemaskinen. Men det ska man väl inte klaga på. Det är inte alla som har en personlig papperremsaborttagare. Att den sedan hamnar sönderriven i flingstorlek på golvet kan vi kanske prata tystare om.

Hoppas iaf att jag orkar hålla ihop idag och få något gjort. Har inte sovit mycket i natt. Det är liksom inte så lätt att sova när näsan är alldeles täppt och man kämpar för livet för att få igenom minsta lilla syre. Jag tog iaf lite sovmorgon i morse och klev inte upp förrän kl åtta så förhoppningsvis överlever jag. Det vore väl tråkigt annars :)

Dags att sluta surra och börja jobba. Ha en toppenfin söndag :)

Kommentarer
Postat av: Partypingla

Idag är det min soffdag, tur man har barn att köra med :) Har varnat dem att det inte är ngn idé att ens försöka be mamma om ngt.. Har mina mystofflor, pyjamasbyxor och tjocktröja på mig tänker inte bry mig om ngt idag, så ha det så skönt på jobbet ;)

2009-01-04 @ 16:26:43
Postat av: Veronica

Det låter superhärligt! Så vill jag också ha det. Men efter sista januari lär jag väl kunna ha det så varje dag. Undrar om det är lika trevligt varje dag :)

2009-01-04 @ 20:09:51
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0