En bättre dag

Idag har jag faktiskt känt mig mindre stressad, tack och lov. Jag började dagen lika stressad som den innan men konstigt nog så avtog stressnivån allt eftersom. Nu har jag i och för sig inte haft någon föreläsning idag utan tillbringat hela dagen på jobbet så jag inte behövt känna mig lika splittrad idag.

Annars kan jag bara säga att jag ser fram emot fredag kväll och helg. Åh vad härligt det ska bli och förhoppningsvis "NO MORE STRESS!!!" Jag har väl inga direkta planer inför helgen, men jag måste veckohandla lite och plugga förstås och en rundtur med dammsugarn genom lägenheten lär väl knappast skada heller. Men skönt med helg ska det iaf bli.

En toppennyhet för alla som inte hänger med :). Timrå IK vann över Brynäs med 4-1 ikväll. Jippi!!! Timrå ligger kvar på slutspelsplats med fyra poäng ner till Djurgården, Rögle och Modo (som just nu ligger på kvalplats, men det måste väl vara en tillfällighet, eller hur?). Jag säger bara en sak, "GO TIMRÅ!!!".

Nu ska jobba lite med förberedelserna inför grupptentan som vi ska påbörja nästa vecka. Hoppas ni får en toppenhärlig fredag! Det ska iaf jag satsa på :)


Kommentarer
Postat av: Partypingla

Ja, det är nog bäst att du tar en tur ut till Eon arena och hejar på ditt lag nu! Tycker inte ett dugg synd om Modo, önskar bara att de var Timrå som låg där oxå :) Lycka till med pluggandet.

2009-01-23 @ 00:45:37
Postat av: Veronica

Nä du, jag tänker hålla mig lång borta från Eon arena. Här ska inte riskeras någon slutspelsplats. Du får så lov att stå ut med slutspel också :)

2009-01-23 @ 00:48:33
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ha en trevlig (& stressfri )

helg :-))

2009-01-23 @ 11:40:24
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack snälla du...:) mmm,jag önskar att jag hade lite mer plats oxå...får varmbona ladorna eller nå...hi hi..:)

Hoppas du får en bra kväll!

Kram från Jennie i Mora...<3

2009-01-23 @ 19:35:13
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Jennie

och stressa inte alltför mycket.....<3 var rädd om dig!

2009-01-23 @ 19:35:47
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0