Slö i kvadrat

Har aningens dåligt samvete just nu. Jag hade planerat att plugga in lite kurslitteratur i kväll för att underlätta jobbet med hemtentan i morgon, men... gissa vad? Näpp, det gjorde jag inte. Har suttit, eller rättare sagt halvlegat och nedhasad i soffan och slökollat på tv och läst bloggar hela kvällen. Kul förstås, men inte särskilt produktivt. Ja, ja gjort är gjort och kommer aldrig igen. Var det inte så man sa som barn? I morgon är en annan dag, som Christer Björkman sjöng om i melodifestivalen för en herrans många år sedan :)

Efter denna ansträngande kväll ska jag nu bara kolla färdigt på Coupling och sedan gå och knyta mig. God natt allihopa och gäsp, gäsp.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Man behöver slöa å ta igen sig ibland !!

Ha en bra dag :-))

2009-02-18 @ 09:03:56
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0